piątek, 14 września 2012

My journey begins now...


Długo zanosiłam się z założeniem tego bloga.Mam za sobą jeden usunięty blog modowy.Okazał się niewypałem ze względu na mój ciągły brak czasu.Blogowanie zbiegło się z dosyć intensywnym okresem w moim życiu.
Trudno było znaleźć mi czas na blogowanie,promowanie mojego bloga,chodzenie na zakupy,wymyślanie stylizacji.Musiałam się poświęcić czemu innemu.Po roku przerwy w blogowaniu wchodzę na mój blog.Ostatnia data 23 września 2011r.Patrzę na tą osobę,która jest na zdjęciu.Tak to ja.Ale juz nie utożsamiałam się z tym stylem ubioru i stylem prowadzenia tego bloga.Więc usunęłam go.Teraz chcę rozpocząć coś nowego.Nie tylko moda,ale także fotomodeling.
Często pozuję do zdjęć,uczestniczę w warsztatach fotograficznych jako modelka.I myślę,ze dosyć dobrze mi to wychodzi.Czemu mam chować to do szuflady? Coś od czasu do czasu pokażę.
Ostatnimi czasy zainteresowałam się projektem ubioru i krawiectwem.Jednak nie wiem co z tym fantem zrobić.Marzy mi się linia ubrań mojego własnego projektu.Może marzenia się spełniają.

lovefringes

1 komentarz: