piątek, 21 września 2012

Dear summer please come back!

Ostatnio mam trochę dużo na głowie.Prawo jazdy,pakowanie i przeprowadzka do Krakowa,kupno laptopa bla bla bla bla. I tak wzięło mi się na wspomnienia z wakacji.Upały,słońce,woda i wiele wiele czasu.Nie musiałam się niczym matrwić,że z czymś nie zdąże,że to że tamto.
I dzisiaj dodaje zdjęcia zrobione podczas wakacji. Nie mam pojęcia jak przestawię się z tej cztero miesięcznej laby w wir nauki.Proszę,wakacje wracajcie!


English version:

Recently I am having on my had a bit too much.Driving licence, packing and the move to Cracow, the purchase of laptop computer bla bla bla bla. I still recollect my vacations.Heat waves,sun,water,long days and a lot of time.Then I had nothing to worry about.
 Today I am adding photographs taken during holidays.Now,after 4 month holidays I have no clue how I fling myself into studying..
Dear summer,please come back!









7 komentarzy:

  1. Podoba mi się kolor na powiekach;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice photos!
    Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieziemskie! Makijaż świetnie dobrany do włosów. Pięknie! <3 /

    Dziękuję za komentarz u mnie! Obserwuję i zapraszam do obserwowania mnie :3
    http://themintmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne zdjecia! i kobietko masz przepiekny kolor wlosow!!

    xxo

    OdpowiedzUsuń